Follow by Email

Thursday, August 21, 2008

USTAZ RAOF dari PONDOK TAMPIN , NEGERI SEMBILAN





23 comments:

saidin said...

assalamualaikum sahabat2 pondok. terharu melihat jemaah seperti ini. saya sempat pergi beberapa kali. besama sahabat cikgu helmi (Haji Helmi). Syabas dengan pembinaan laman ini.

Biskut Merry said...

Saya pun terharu-biru krn orang mcm ali mamat tu dan rouf tampin, kedua-dua mereka kaki penipu dihormati, disanjungi dan dilayan mcm raja..org spt mereka tu patut dihalau dan siherdik berambus drp masuk mna2 pondok..apalah nak jadi dunia islam hari ini,nih..hmmm..

jen-jen toi said...

sebelum nak sanjung ali penang and rouf pahang tu, tanya orang lain dulu.jangan dok sebarang hormat kaki penipu dan buat2 tiru gaya org sufi tapi perangai mengalahkan org jahil.. nauzubillah

sheikhku said...

woi biskut ,,kalo berani can la bro,,aphal kamu ni kelagat,,,kelam kabut sangat,,,tidak menunjukkan seorang yang ada ilmu agama,,kah kamu ni yang kaki penipu

Anonymous said...

ntah ntah kamu tu yang jahil,,menuduh tanpa sebarang bukti dan tahu cakap belakang,,,kalo berani mai la dtg tampin,,berhujah,,awat waktu sheikh datng pondok pasir tumbuh kome diam je hah!!!!!

Anonymous said...

dari kami pengikut yg amat berhormat pada kedua tuan sheikh ali & tuan abdul raof,ingin membalas kembali hujah2 org2 yg konon2nye bersih dari segala kesilapan ni.. hi,hi,hik!.geli rasa dihati bila puak2 ni komen pasal kedua org sheikh ni.nak tanya sikit puak2 sana 2 awat tk jumpa yg amat berhormat kedua tuan sheikh bila turun pondok? kami sdia menunggu kedatangan anda untuk selesaikan masalah ini,.tolong kasi tau lider kome tu pi cari mursyid toriqat untuk bersihkan hati,sebab....bile kite tk bersihkan hati2 kite,kite tk layak digelar ustaz pondok @ guru mursyid.macam mane... nk didik anak2 buah diri sendiri tk terurus sibuk2... saja nk urus diri org.,

sheikhku said...

tangungjawablah kalian di akhirat kelak,,kamu belum mengenal sebener2 siapa syeikh raof dan wali allah sheikh ali abdul qadir,,,hanya dgr2 cerita orang,,kalian mmg busuk hati,,,tak ubah macam penyembah berhala

sheikhku said...

tangngjawable kalian di akhirat,,kalian belum kenal siapa sheikh ali dan ustaz abdul raof,,,perangai kalian melambangkan akhlak kalian,,akhlak kamu x ubah macam bencinya syaitan kepada manusia,,semoga ALLAH MENGAMPUNI R KAMU,,INGAT JGN DOK DGR CITE ORG JE,,KALAU BERANI MAI LA TURUN PONDOK TAMPIN,,HARI TU SHEIKH PI PASIR TUMBUH KELANTAN,,AWAT TAK BERANI PULAK,,,HEHEHE

Anonymous said...

Asbab pada tulisan ini, biskut merry /jen-jen toi- (orang yang sama ) dalam keadaan bahaya melainkan segera meminta maaf kepada kedua orang yang terbukti kewalian mereka.

mad said...

hang said , biskut merry dan jen jen toi said x baik kauorg ckp begito kat dua org ulamak pondok...hang 2 bagus sngt ke bodoh punye manusia...ana bertahun duk brsame dgn tokguru 2...mane ada ckp bohong2...hang saje je buat fitnah...klu hang teruskan pembencian bergini...sampai x selamat dunia dn akhirat...FAHAMHHHHHHHHHHHHHHH

mad said...

hang semua jangan nak fitnah ulamak x tentu pasal BODOH punye manusia...ana yang duduk lame dgn diaorg x berani kate bergitu,,,kite kene dahulu kan adab...selagi hang sangka bergitu hang semua tidak kan senang dunia dah akhirat...sedar lah diri dan cermin kan diri di cermin...

mad said...

ape punye manusia ni...fitnah ulamak

mad said...

xxx

mad said...

xxx

mad said...

hang semua jangan nak fitnah ulamak x tentu pasal BODOH punye manusia...ana yang duduk lame dgn diaorg x berani kate bergitu,,,kite kene dahulu kan adab...selagi hang sangka bergitu hang semua tidak kan senang dunia dah akhirat...sedar lah diri dan cermin kan diri di cermin...

mad said...

hang said , biskut merry dan jen jen toi said x baik kauorg ckp begito kat dua org ulamak pondok...hang 2 bagus sngt ke bodoh punye manusia...ana bertahun duk brsame dgn tokguru 2...mane ada ckp bohong2...hang saje je buat fitnah...klu hang teruskan pembencian bergini...sampai x selamat dunia dn akhirat...FAHAMMMMMMMMMMMM

mad said...

ANA MAD PLG....

Norhanizea said...

Assalammualaikum...

Semoga Ustaz Rauf & Sheikh Aleey sentiasa dibawah perlindungan & Rahmat Allah s.w.t.Ameen...

Anonymous said...

Awat yg hang kata dua org tu penipu????

ustaz shamsul daud dari palong 3 , murid pondoktampin said...

baik tuan rumah blog ni delete je kata2 yang memfitnahkna orang tu, fitnahkan sheikh ali dan sheikh raof tampin tu. dosa je. cubalah ikut perangai habib umar sikit. kalau ya pun nak nasihat , besemukalah dulu dgn tuan tubuhnya. ooo tuan rumah blog , jgn pnjangkan kata nista orang.. delete je leee..

norbi mohamad said...

semoga allah menunjuk pada kebenaran, semoga yang benar akan menang disisi allah.. amin.. wahdatul wujud (zat , sifat , asm'a, afa'al)

mohd basyir said...

Aq pnah duk belajar ngn dua org syeikh ni, mana ada tipu... Ilmu yg diorang ajar dari kitab... Cakap jangan sebarang cakap...

rilek semedang said...

semoga berada dalam lindungan Allah